پرسش های متداول
رمز ورود به سایت خود را فراموش کردم . چطور به سایت ورود کنم ؟
در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کردید ، می توانید بر روی دکمه ورود در بالای سایت کلیک کرده و سپس در صفحهء مربوطه ، گزینه فراموشی رمز عبور را انتخاب کنید .در این حالت می توانید با وارد کردن ایمیلی که زمان ثبت نام از آن استفاده کردید ، درخواست ارسال رمز عبور جدیده کنید .توصیه می شود پس از ورود به سایت ، رمز عبور ارسال شده را به رمز عبور مورد نظر خود را تغییر دهید .
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
در صورتی که پس از دریافت بسته و چک کردن سفارش ، متوجه مغایرت و یا اشتباه در ارسال اجناس خود شده اید ، حداکثر تا 1 روز کاری بعد از تحویل بسته با فروشگاه تماس بگیرید و موضوع را با کارشناس سفارشات در میان بگذارید تا باقی مراحل با شما هماهنگ شود .
حداقل سقف خرید از فروشگاه چقدر است و آیا محدودیتی برای تعداد خرید از یک جنس وجود دارد ؟
هیچگونه محدودیتی برای ثبت سفارش در سایت وجود ندارد و سفارشات با هر مبلغی حتی بسیار ناچیز هم امکان ثبت و ارسال دارند . تنها محدودیت اعمال شده بر روی سفارشات مبلغ پایین ، غیر فعال شدن امکاناتی نظیر ارسال با پیک فوری و یا امکان پرداخت در محل است .
در مورد محدودیت خرید از یک قلم جنس نیز به صورت کلی برخی مواردی که دارای قیمت پایین هستند ، محدودیت تعداد وجود دارد که این محدودیت در عنوان محصول و یا در صفحه محصول قید شده است . به عنوان مثال مقاومت 100 اهم 2 وات - بسته 10 تایی با محدودیت حداقل 10 عدد فروخته می شود و الباقی محصولات بدون محدودیت در تعداد فروش می روند .
چطور می توانم اجناسی که در فروشگاه موجود نیستند را سفارش دهم ؟
برخی از اقلامی که داخل فروشگاه با اتمام موجودی روبرو شده اند ، قابل تامین هستند . البته برای تامین برخی موارد نیاز به خرید حداقل یک تعداد معین از جنس باشد و امکان تهیه محصول با تعداد کم میسر نیست . ضمن اینکه برخی از محصولات هم به دلیل کیفیت پایین و یا قدیمی بودن و ... از سیستم فروش همکاران نیز حذف شده اند که در این حالت امکان تهیه جنس مقدور نمی باشد .
آیا لازم است بعد از ثبت سفارش در سایت به صورت تلفنی نیز اطلاع دهم و نیاز به پیگیری دارد ؟
در حالت کلی پس از ثبت سفارش و پرداخت آن و ثبت اطلاعات در سیستم سایت ، نیازی به تماس تلفنی یا پیگیری سفارش نمی باشد . سفارشات بر اساس زمان بندی اعلام شده در سایت و همچنین طبق نوبت ، وارد مرحله آماده سازی و ارسال می شوند .
تنها در صورتی که مدت زمان اعلام شده در سایت سپری شده باشد و سفارش شما تغییر وضعیتی نداشته باشد ، می توانید با فروشگاه تماس بگیرید و پیگیری های لازمه را انجام دهید .
آیا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی وجو دارد ؟
بله در صورتی که مبلغ سفارش شما از 100.000 تومان بیشتر است می توانید با تماس با فروشگاه و به صورت تلفنی اقدام به ثبت سفارش نمائید . برای مبالغ پایین تر امکان ثبت سفارش تلفنی میسر نمی باشد و سفارش باید حتما از طریق سایت ثبت شود .
مغازه دار و یا مسئول خرید یک شرکت یا دانشگاه هستم . امکان خرید اجناس به صورت چکی و یا پرداخت پس از یک زمان معین پس از تحویل اجناس وجود دارد ؟
خیر . به صورت کلی تمامی خرید های انجام شده از داتیس الکترونیک به صورت نقدی هستند و وجه سفارش قبل از تحویل آن و یا در هنگام تحویل سفارش به مشتری دریافت می شود و به هیچ وجه امکان تسویه با چک میسر نمی باشد .